احساسی که هنگام قمار به شما دست می دهد ناشی از ترشح دوپامین است که مانند یک انتقال دهنده عصبی احساس خوب عمل می کند که باعث می شود احساس هیجان کنید. هنگامی که شما نیز شکست میخورید، بدن به همان اندازه قوی پاسخ میدهد. چنین شرایط ریسکی که منجر به تصمیم گیری می شود، اساس هر نظریه قمار را تشکیل می دهد. فرآیند تصمیم گیری در میان استراتژی های قمار مستلزم چندین راه توسعه منطقی است، مانند وجود یک بیان ترجیح.
کنترل نتایج بازی های شانسی مثل بازی انفجار برای صدها سال یک معمای غیرقابل پیش بینی بوده است. با این حال، در حدود قرن شانزدهم، ریاضیدانان شروع به یافتن ارتباط بین قمار و احتمالات کردند. از مهر زمانی نظریه احتمال پیروی کنید که اعتقاد بر این است که با نظریه قمار و منطق آماری مرتبط است:
جرولامو کاردانو (1501-1576): به عنوان اولین چهره کلیدی در توسعه نظریه احتمال در اواسط دهه 1500 شناخته می شود. کتاب «بازیهای شانس» او حاوی اولین استفاده از احتمال به همراه چند تکنیک موثر تقلب است.
کریستیان هویگنز (1629-1695): مفهوم ارزش مورد انتظار را معرفی کرد که به شناسایی احتمال احتمال بر اساس نتایج متوسط از چندین آزمایش کمک کرد.
آبراهام دو مویور (1667-1754): ریاضیدان و احتمال تحلیلی اواسط دهه 1700 که قضیه حد مرکزی را مطرح کرد، که به عنوان سنگ بنای آمار عمل می کند. او یکی از معروف ترین مشکلات را حل کرد؛ مشکلی که در آن دو بازیکن با تعداد ثابتی از شمارنده شروع می کنند و ماهیت مشکل شمارش است.
ژاکوب برنولی (1655-1705): پیشنهاد اولین نسخه از قانون اعداد بزرگ.
دانیل برنولی (1700-1782): برای حل پارادوکس سنت پترزبورگ، پارادوکس معروف در نظریه تصمیمگیری، شهرت دارد. این احتمال را بیان می کند که شما می توانید پرداخت مورد انتظار را در هر دور محاسبه کنید.
پیر-سیمون لاپلاس (1749-1827): روی ترکیبی از قمار و نظریه احتمال کار کرد. او نظریه تحلیلی احتمالات را نوشت و در آنجا نسخه های پیشرفته بسیاری از مسائل قبلی را معرفی کرد.
امروزه نظریه احتمالات قمار سرچشمه اصلی بسیاری از زمینه های علمی است و حتی نظریه کوانتومی به توزیع احتمالات می رسد. این به توصیف حرکت ذرات در مقیاس کوچک کمک می کند و درک بهتری از شانس ارائه می دهد. بسیاری از ریاضیدانان بزرگ باستان در ارائه چنین نظریه احتمال قمار کاری بسیار سودمند انجام داده اند.
برای ورود به بهترین سایت پوکر آنلاین با واریز مستقیم ریالی روی لینک زیر کلیک کنید
کمی کردن شانس مدت ها پیش در قرن شانزدهم با جرولامو کاردانو آغاز شد. او مسیریابی «فضای نمونه» رویدادهای احتمالی را تشریح کرد. یک مثال این است که دو تاس 36 ترکیب مختلف را ایجاد می کنند، اما تنها یکی از آنها دو تاس را ارائه می دهد. بسیاری می گویند که این راه را برای حوزه جدیدی از مطالب ریاضی هموار کرد.
قوانین احتمال به طور مشابه برای همه بازی ها اعمال می شود و می توانید از ریاضیات برای شکست دادن سیستم های کازینو مجازی استفاده کنید. عناوین کازینو آنلاین در یک محیط اتفاق میافتند و بررسی احتمالات در محل را بسیار آسانتر میکنند. اگرچه میتوانید از ریاضیات برای محاسبه ریسک خود استفاده کنید، برخی از نسخهها مانند بلک جک بیشتر از ریاضیات استفاده میکنند.
بلک جک در کازینو های زمینی و آنلاین بسیار محبوب است. می توانید از ریاضیات به نفع خود استفاده کنید و آن را از یک بازی برای سرگرمی به تجربه کمی جدی تر تبدیل کنید. همه می توانند از این مزیت استفاده کنند، اما دانشجویان MIT این کار را بسیار سریعتر انجام خواهند داد، درست مانند فیلمی که در فیلم 21 در مورد تیم بلک جک MIT نشان داده شده است. آنها از شمارش کارت برای پیش بینی احتمال برنده شدن کارت بعدی استفاده کردند.
مدل های ریاضی که در طول سال ها بر آنها تأکید شدهاند، امکانات جالبی برای کج کردن ترازو به نفع شما فراهم میکنند. تئوری شرط بندی و سایر موضوعات مرتبط با این موضوع به بازیکنان اجازه می دهد تا رویکردهای هیجان انگیزی را برای عناوین ترجیحی خود امتحان کنند. این در مکان های شرط بندی زمینی و در بهترین سایت های قمار آنلاین در بریتانیا قابل اجرا است. در زیر، ما اطلاعات ضروری را در مورد سه اصل اساسی جمع آوری کرده ایم.
رویداد های قمار دارای احتمالات مطلق هستند که به تعداد کل نتایج ممکن یا فضاهای نمونه بستگی دارد. به عنوان مثال، در بازی های تاس، فضای نمونه شش است، با احتمال فرود در هر طرف یک در شش.
بازی هایی با فضاهای نمونه قابل توجه، مانند پوکر، رویدادهایی با احتمالات کوچک دارند. به عنوان مثال، در پوکر پنج کارته، امکان قرعه کشی چهار کارته 0.000240 است. شانس کشیدن نادرترین دست، رویال فلاش، فقط 0.00000154 است. تخمین شانس یک دست خاص، انتخاب های قمار شما را راهنمایی می کند.
ارزش مورد انتظار (EV) مجموع همه احتمالات ممکن ضرب در سود یا زیان مربوط به آنها است. مفهوم آن مهم است زیرا می گوید چقدر می توانید انتظار کسب یا از دست دادن پول را داشته باشید. تمام عناوین کازینو در دراز مدت دارای خودروهای الکتریکی منفی هستند که توضیح می دهد که چگونه کازینوها از قماربازان سود می برند. شما همچنین می توانید آن را به عنوان مزیت کازینو یا ادج بدانید.
حتی اگر شانس ممکن است برای برخی پاسخگو باشد، پاسخ ریاضی در تضاد ظریف بین مقادیر مورد انتظار و واقعی قرار دارد. EVs حکم می کند که یک بازیکن چقدر باید انتظار داشته باشد. در عوض، بازیکنان بیشتر به ارزش های اساسی هر دست و نوسانات EV آن علاقه دارند.
شاخص نوسانات اصطلاح فنی برای انحراف معیار است. شانس کسب درآمد بیشتر یا کمتر از EV را به شما می گوید. شاخص نوسان شانس را با بیان شانس آنها برای کسب بیش از مقدار مورد انتظار برای تعداد مشخصی از راندها، کمیت می کند. بازی های با نوسان بالا به طور قابل توجهی بین نتایج مورد انتظار و واقعی متفاوت است.
نظریه اطلاعات به راحتی به عنوان کمی سازی اطلاعات برای اتخاذ بهترین تصمیم در مواجهه با اطلاعات ناقص توضیح داده می شود. به عبارت دیگر، چگونه تنها با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارید، بهترین تصمیم را بگیرید. هدف شرط بندی این است که همه متغیرهای مرتبط را به صورت منطقی ارزیابی کنید، سپس آنها را با استفاده از شانس مقایسه کنید و یک شرط بندی خوب بگذارید.
این نوع تئوری بازی در قمار بهترین کاربرد را در ورزش دارد. ناتوانی در اینجا به دلیل در دسترس بودن آمار، خود را به نظریه اطلاعات وامی دارد. برای سالهای متمادی، اقتصاددانان رویکردهای ریاضی مختلفی را با استفاده از ورزش بهعنوان آزمایشگاه خود، با نتایج بسیار متفاوت آزمایش کردهاند.
با گذشت زمان، بازی های کازینو و نتایج آن به موضوعی جذاب برای ریاضیدانان و کارشناسان تبدیل شد. تئوری قمار و سایر موضوعات مربوط به کج کردن ترازو به نفع شما با محاسبه آماری احتمالات، بخش اساسی از روال بازی شما هستند.
❓
تاثیری که بازی روی شما می گذارد باعث واکنش های جالبی در بدن و در نتیجه هیجان می شود. نظریه قمار با هدف ارتباط بازی و احتمالات است. تا حدی به شما کمک می کند تا نتایج را پیش بینی کنید. داشتن چنین رویکردی به عنوان بخشی از بازی شما ارزشش را دارد.
❓
هنگام بازی کردن عناوین دلخواه خود می توانید چندین روش هیجان انگیز را امتحان کنید. با این حال، سه اصل اصلی وجود دارد که توسط کاشفان و ریاضیدانان در طول زمان ایجاد شده است. هر کدام به بخش متفاوت و در عین حال متصل فرآیند بازی مربوط می شود. آنها را در نظر داشته باشید تا به درستی از نظریه بازی در قمار استفاده کنید.
❓
👇 دیدگاه شما در مورد تئوری شرط بندی با استفاده از مفهوم انتخاب های متقابل چیست؟