بارگذاری تصویر...

به عنوان یک مبتدی، ممکن است فکر کنید از آنجایی که کرپس یک بازی شانسی است ویادگیری نحوه پرتاب تاس در کرپس چندان منطقی نیست. اما این تصور اشتباه است. ما در مورد پیش‌بینی موقعیت دقیق تاس صحبت نمی‌کنیم، بلکه فضایی را برای پرسه زدن تاس‌ها از مسیری که در ذهن داشتید مهیا می‌کنیم. علاوه بر تسلط بر جنبه های فیزیکی انداختن تاس – موقعیت دست و روی میز، محکم بودن دسته و غیره – سعی کنید با تاس خود که بیشتر مسیر را با هم طی می کند، به نقطه خاصی روی میز برخورد کنید. به کاهش تصادفی بودن کمک می کند و شما را در کنترل چرخان نگه می دارد. از بهترین مکان در میز کرپ تا کامل کردن منطقه فرود شما، ما شما را با 8 نکته برای پرتاب  تاس در کرپس  آشنا خواهیم کرد!

تنظیم تاس‌ها با چیدمان آنها به شیوه‌ای خاص، مانع از آن می‌شود که به‌طور تصادفی مسیر خود را طی کنند، زیرا می‌دانیم که هر مجموعه از تاس‌ها با شانس‌های متفاوتی محاسبه می‌شوند، که می‌توانید بعداً به بررسی عمیق‌تر آن‌ها ادامه دهید. راه های متعددی برای تنظیم تاس ها در یک ترتیب خاص و قرار دادن نقاط در هر طرف برای جلوگیری از هفت ها وجود دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال اجتناب از هفت تاس هستید، مجموعه هاردوی و 3 ولت بهترین تاس هستند، و ما در ادامه در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد، جایی که مجموعه های مختلف تاس را توضیح می دهیم.

نحوه تاس انداختن در Craps

قبل از اینکه به نکات و ترفندها بپردازیم، بیایید قوانین اساسی را مرور کنیم تا یاد بگیریم چگونه تاس پرتاب کنیم. قانون شماره 1 در فصل تاس کتاب درسی چگونه بازی انفجار کنیم این است که تاس باید قبل از فرود روی نمد به دیواره پشتی میز برخورد کند. همچنین اگر آنها نمد را در مسیر خود به پشت میز لمس کنند، اشکالی ندارد. قانون شماره 2 می گوید: تاس را خیلی بالا پرتاب نکنید. اگر این اتفاق بیفتد، کروپیر ممکن است آن را ممنوع اعلام کند و به سمت تیرانداز بعدی حرکت کند. و این نحوه انداختن تاس در craps 101 است. هنگامی که یاد گرفتید این اشتباهات مبتدی را مرتکب نشوید، فقط به سمت بالا حرکت می کنید و مهارت های پرتاب تاس خود را کامل می کنید: کنترل تاس و اعتماد به نفس بیشتری در دست خود به دست خواهید آورد.

برای ورود به بهترین سایت پوکر آنلاین با واریز مستقیم ریالی روی لینک زیر کلیک کنید

شماره 1

انتخاب بهترین مکان روی میز بسیاری از بازیکنان حرفه ای craps سوگند یاد می کنند که مکان مناسب روی میز می تواند به طور قابل توجهی بر نتیجه هر رول تأثیر بگذارد. و کسانی که این ادعا را دارند اکثراً موافق هستند که انتخاب یک نقطه نزدیک به فروشنده بهترین است. چرا؟ از آنجا که استیکمن، همانطور که فروشنده در زبان craps شناخته می‌شود، در سمت کوتاه‌تر میز و نزدیک‌تر به پشت، جایی که تاس‌ها باید پرش کنند، مستقر است. نزدیک‌تر بودن به پشت میز، کنترل بیشتری روی تاس به شما می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا رول‌های نرم‌تری پرتاب کنید. دفعه بعد که در کازینو هستید، ببینید آیا آنها می توانند شما را نزدیک فروشنده بنشینند یا خیر!

شماره 2 

مطمئن شوید که انگشتانتان خشک و چسبناک نیستند خوب، پس این باید همیشه همینطور باشد. شما نباید با دستان کثیف راه بروید. همین امر در هنگام پرتاب تاس در craps صدق می کند. آن را در خانه امتحان کنید: سعی کنید یک جفت تاس را با دست های چسبناک بریزید و بعد از شستن و خشک کردن دوباره آنها را امتحان کنید. تاس ها صاف هستند و بهتر روی سطوح تمیز می لغزند. پوست دست شما هم فرقی ندارد. در بازی‌های تلخ، داشتن یک دستمال یا دستمال برای خشک کردن انگشتان قبل از هر پرتاب به شما کمک می‌کند.

شماره 3

تنظیم تاس بسته به هدف شما، راه های مختلفی برای تنظیم تاس در کرپ وجود دارد. همه 7 ست با فرض اینکه شما به تازگی بازی کردن را شروع کرده اید، آن را با All 7 Set شروع کنید. این ست ساده ترین از همه است و به قرار دادن هفت در جلو و روی تاس و بالا خلاصه می شود. سه ترکیب تاس ممکن برای تشکیل این مجموعه وجود دارد: 2:5، 5:2، 4:3 و 5:2. مجموعه هاردوی یکی دیگر از روش های رایج برای تنظیم تاس، مجموعه “Hardway” است. این یکی برای مبتدیان نیز عالی است: با ردیف کردن تاس ها کار می کند به طوری که قالب سمت چپ 6 را به سمت چپ نشان می دهد، در حالی که قالب سمت راست 1 را نشان می دهد، دوباره در سمت راست. مجموعه Hardways به شما امکان می‌دهد اعداد راهرو (2:2، 3:3، 4:4، 5:5) را بر روی تاس‌ها نشان دهید و به طور موثر شانس زدن عدد 7 را کاهش دهید. مجموعه 3 ولت برخی از بازیکنان ترجیح می دهند با مجموعه 3 ولتی حرکت کنند یا 3 طرف را رو به بالا قرار دهند و حرف V را تشکیل دهند. با ست 3 ولتی، شما شش هارد را در بالا (دو سه ولت)، شش در جلو (5+1) دارید، در حالی که در پشت، شما هشت (6+2) و هشت سخت در پایین (4+4) دارید. این مجموعه تاس سطح متوسط هنگام ضربه زدن به اعداد، شش ها یا هشت ها کار می کند. مجموعه 2 ولت هنگامی که می خواهید به اعداد چهار، ده و بیرونی ضربه بزنید، مجموعه 2 ولت راه حلی است. 2 طرف در هر دو تاس در این آرایش به بالا می روند، با چهره های چهار، ده، پنج یا نه. عبور از شش به دنبال گلزنی در رول بیرون آمدن هستید؟ Crossed Sixes ممکن است کمک کند. شما هر دو 6 طرف را روی تاس خود قرار می دهید تا نقاط روی قالب در یک راستا نباشند. با فرض اینکه تاس را از انتها به پایان بریزید، این مجموعه می تواند به شما کمک کند تا هر یک از اعداد بیرونی را بدست آورید. راست شش ها اینها برعکس شش های متقاطع هستند: قرار دادن شش ها روی هر دو تاس در یک ردیف، با پنج ها در پشت. این استراتژی همچنین می تواند به کاهش وقوع هفت ها کمک کند.

نحوه تاس انداختن در Craps

شماره 4 

به گریپ توجه کنید با دستان خشک و تمیز، راه را برای تمرین گرفتن روی تاس باز می کنید. خلاصه باید تنگ باشه ولی خیلی سفت نباشه. البته، شما نمی خواهید آنها را خیلی محکم فشار دهید تا در دست شما ظاهر شوند. درعوض، دستگیره را به اندازه کافی محکم نگه دارید تا آنها را در کنار هم نگه دارید بدون اینکه اجازه دهید در جهات مختلف سرگردان شوند. با جلوگیری از حرکت آن‌ها در اطراف، می‌توانید مطمئن شوید که تاس‌ها با هم در طول مسیر طولانی‌تری شلیک می‌کنند و به شما کمک می‌کند به اثر دلخواه برسید. به یاد داشته باشید، داشتن زمین تاس در جایی که می‌خواهید به معنای کاهش تصادفی بودن است، و اینکه آنها در یک ترکیب طولانی‌تر حرکت کنند، به شما کمک می‌کند تا حد امکان از یک نتیجه تصادفی اجتناب کنید.

 شماره 5 

چگونه تاس را در کرپس پرتاب کنیم تا حالا گلف بازی کردی؟ هنگام تاب دادن چماق، بدن شما باید به شیوه ای خاص حرکت کند تا ضربه نهایی به توپ به مسیر دلخواه برسد. نحوه برداشتن و نگه داشتن تاس ها می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی پرتاب شما داشته باشد. ما توصیه می کنیم تکنیک زیر را تمرین کنید: دست خود را روی تاس بیاورید و آنها را در دست بگیرید و از پهلو پرتاب کنید. دست زدن به جفت تاس از کنار با انگشت شست و انگشت اشاره به شما کمک می کند تا مجموعه مورد نظر خود را حفظ کنید و تاس ها را با هم در هوا و پشت میز حرکت دهید. این به شما کمک می کند پرتاب را در طول زمان تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که تاس به آرامی جهش می کند تا در عنصر بعدی تاس انداختن به شما کمک کند:

شماره 6

منطقه فرود شما منطقه فرود فضایی به قطر 4 اینچ (10 سانتی‌متر) است که می‌خواهید تاس‌هایتان در آن فرود آیند. همه میزها متفاوت هستند، بنابراین سعی کنید میز را روی رول بیرون‌آمده بررسی کنید: ببینید سطح چقدر نرم یا سخت است و در چه موقعیتی قرار دارید. است، و منطقه فرود خود را بر این اساس تنظیم کنید. زمانی که تاس های شما به دیواره میز برخورد کند، یک بچه پرش کند و به آرامی روی هم فرود بیاید، منطقه فرود شما خوب است. البته اگر قسمت پشتی میز از حد معمول پرتاب تر است، باید نیروی پرتاب را برای جبران جهش تطبیق دهید. همچنین، مطمئن شوید که هیچ تراشه ای در نزدیکی منطقه فرود شما وجود ندارد. آنها می توانند فورا یک رول بزرگ را منفجر کنند!

شماره 7

تاس را روی دیوار نکوبید بسیار خوب، پس به شما یک صندلی در جلوی میز داده اند، و مسیر شما طولانی ترین مسیری است که تاس باید طی کند تا به پشت میز برسد. شما می خواهید به همان اندازه که لازم است زور وارد کنید، اما همچنان سعی کنید آنها را پرتاب نکنید، انگار که آنها را از روی عصبانیت پرتاب می کنید. استراتژی ضربه زدن به پشت دیوار باید ارزیابی فاصله و عدم افتادن تاس در جهات مختلف باشد. اجازه ندادن تاس به پشت میز با تمرین گرفتن تاس شما ارتباط نزدیکی دارد: این عناصر پرتاب باید هماهنگ باشند تا تاس ها هنگام برخورد با دیوار نپیچند و نچرخند.

شماره 8 

سازگاری ثبات برای موفقیت در هر خط کاری بسیار مهم است، بنابراین تمرین آن در بخش های مختلف چرخش برای جلوگیری از نتایج نامطلوب تاس حیاتی خواهد بود. سعی کنید هر عنصر تاس رول را به طور مستقل تمرین کنید. این به شما کمک می‌کند تا با ساختن هر یک از جنبه‌های پرتاب بر روی دیگری، در نحوه پرتاب تاس تسلط پیدا کنید، و به طور همزمان اعتماد به نفس خود را در پرتاب‌هایتان ایجاد کنید. این، البته، همه‌چیز مربوط به بازی‌های مزخرف زمینی است: هنگام بازی کردن کرپ‌های آنلاین، می‌توانید برای تعیین یک نتیجه تصادفی به RNG ایمان داشته باشید و به بهترین‌ها امیدوار باشید.

نحوه پرتاب تاس در کرپس:

نکات و ترفندها نکات و ترفندهایی برای انداختن تاس در بازی‌های تلخ به ثباتی که از طریق تمرین به دست می‌آید خلاصه می‌شود. مانند هر تلاش دیگری، هر چه بیشتر تمرین کنید، بهتر خواهید شد. تقویت مهارت های خود از طریق تمرین هر بخش از رول، واقعاً هر استراتژی دیگر را شکست می دهد. قبل از پایان، مایلیم عنصر دیگری را نیز به هنر پرتاب تاس اضافه کنیم: آداب اولیه میز. دستان خود را از داخل میز دور نگه دارید تا در حرکت تیراندازی تداخل نداشته باشید. شما نمی خواهید کسی تاس های شما را لمس کند، آیا؟ می توانید ببینید که بهترین راه برای شلیک تاس های craps پیدا کردن راه و چسبیدن به آن است. حالا یک جفت تاس بردارید و تمرین کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. یک ماکت ساده از یک میز تلخ در خانه بچینید و آن را اجرا کنید!

امتیازات و استراتژی های کرپس( یا کرپس یک نوع بازی با تاس شبیه به قاپ بازی).

احتمال آوردن هر تاس در کرپس چقدر است؟

ظاهرا، کرپس ممکن است شبیه بازی ای باشد که افراد در آن تنها یک جفت تاس را روی میز پرتاب می کنند. با این وجود، شانس ها، استراتژی ها و امتیازات میزبانی وجود دارند که شانس شما را برای برنده شدن هر شرط مشخص تعیین کرده و استراتژی هایی را نیز می توان اعمال کرد. در این بخش، مروری از شانس ها و استراتژی هایی مطرح شده است که هنگام بازی کردن بایستی در نظر داشته باشید.

شانس ها (امتیازات) و احتمالات کرپس

بهترین جا برای شروع در تعیین شانس ها و احتمالات کرپس، ارزیابی احتمال به دست آوردن یک عدد مشخص از دو تاس شش جهته است.همانطور که مشاهده می کنید، محتمل ترین تاسی که می آوریم، عدد هفت است که در یک ششم از سی و شش ترکیب احتمالی دو تاس رخ می دهد. دو مورد بعدی که به احتمال زیاد رخ می دهند، شش و هشت و پس از آنها نه و پنج هستند و این روند، همانگونه ادامه یافته و با دور شدن از عدد هفت، به ترتیب به سمت بالا و پایین، این احتمال کاهش می یابد.

این امر بدان معناست که در بازی هایی که نتایج ناگهان ظاهر می شوند، ۲۲٫۲% احتمال دارد که بازیکن به صورت طبیعی بازی کرده (۷ یا ۱۱)، ۱۱٫۱۲% احتمال دارد که ببازد (آوردن ۲، ۳ و ۱۲) و ۶۶٫۶۶% شانس آوردن point number (point number : در بازی کرپس، هر یک از اعداد ۴، ۵، ۶، ۸، ۹ و ۱۰ است که زمانی که بازیکن این اعداد را می آورد، لازم است که تاس را دوباره بیندازد) را دارد.

در این رابطه، شما درخواهید یافت که احتمال آوردن هر یک از point number ها کمتر از آوردن عدد هفت است. این احتمال نیز وجود دارد که اعداد point number زودتر از هفت بیایند.

احتمال آوردن point number در کرپس ذاتا، این درصد ها به شانس های نسبی برای برنده شدن در شرط بندی های Pass odds  و Don’t pass odds تبدیل می گردند. در شرط های Don’t pass odds، این موارد همواره به نفع شما خواهند بود.

ترکیبی از دو جدول بالا را می توان برای محاسبه شانس تقریبی کلی برای برنده شدن در هر شرط معمولی کرپس و امتیاز میزبان مورد استفاده قرار داد.

شانس شرط بندی Pass line در کرپس

این امر بدان معناست که در شرط بندی هر ۱۰۰ یورو در شرط های Pass line و Come bet، سود تقریبی مورد انتظار شما، ۹۸٫۵۹ یورو بوده و این رقم در شرط های Don’t come bet برابر با ۹۸٫۶۴ یورو است.

استراتژی های بازی کرپس:

بسیاری از استراتژی های بازی به شما توصیه می کنند که بر روی شرط بندی های معمولی تمرکز کنید که معمولا در هر دور بازی انجام می شوند. از میان این شرط ها می توان به Pass line، Come، Don’t pass و Don’t come اشاره کرد. این موارد دارای امتیازات میزبان (و بنابراین سود های مورد انتظار هستند) که تنها می توان آنها را از طریق احتمالات شرط بندی در طی بازی بهبود داد.

از میان این موارد، شرط‌های Don’t pass و Don’t come به دلیل داشتن امتیاز میزبان ۱٫۳۶% (در حالی که برای شرط‌های Pass line و Come این رقم برابر با ۱٫۴۱% است) و نیز ۵۰٫۷۱% احتمال تقریبی برنده شدن و یا نتیجه گره خورده بازی (در آن میزبان یا هیچ بازیکنی برنده نمی شود) در مقایسه با ۴۹٫۲۹% برای شرط‌های Pass line و Come،

اگر بازی وارد مراحل پایانی شود، بهتر است که هر یک از این شرط ها را با شرط های شانس جبران کنید. اگرچه احتمال برد ممکن است ناامید کننده به نظر برسد، اما همچنان که آنها با شانس های واقعی پرداخت می کنند، به کاهش امتیاز میزبان کمک کرده و این دلیلی است که در بسیاری از کازینوها شرط های شانس دارای حداکثر محدودیت هستند. شرط های شانس؛ امتیازات میزبان را به شرح زیر کاهش می دهند:

امتیاز میزبان شرط های کرپس

جدا از چهار شرط اصلی و شرط های احتمالی، تنها شرط های دیگری که بازیکنان بایستی به طور مداوم انجام دهند، بر روی شش و هشت است. درحالی که افرادی که در پی بردهای بزرگ هستند، ممکن است نسبت به سود ۷:۶ بی اعتنا باشند، اگر امتیاز هر عدد دیگری باشند، این موارد سودمند خواهند بود، چرا که ۱٫۵۲% امتیاز میزبان را ارائه می دهند.

علاوه بر تمامی این ها، شرط بستن بر روی شش و هشت، به جای شرط مقایسه Big 6 یا Big 8 انجام شود. مورد دوم، سود کمتری را برای همان نتیجه ارائه داده و بنابراین، امتیاز میزبان بدتر و برابر با ۹٫۰۹% را ارائه می دهد.

بایستی این نکته را به خاطر داشته باشید که در پرتاب تاس توسط هر فرد دیگر، شانس آوردن هر عدد مشخص تغییر نمی کند. یکی از تصورات نادرستی که در میان مردم رایج است این است که Field bet، ارزش بیشتری نسبت به Place bet دارد، چرا که نتایج احتمالی بیشتری را پوشش می دهد. با این وجود، Field bet احتمال برد کمتری نسبت به Place bet روی شش یا هشت با ۴۴٫۴۵% داشته و مهم تر از آن، امتیاز میزبان بالاتر از ۵٫۵۶٪ دارند.

در حقیقت، هیچ گونه شرط بندی با ریختن یک باره تاس، ارزش قابل توجیهی نداشته و و بنابراین باید آنها را صرفاً کمی سرگرم کننده در نظر گرفت. اکثریت موارد، احتمال برد حداقلی را در مقابل امتیاز میزبان ۱۰% ارائه می دهند. در حالی که این موارد می توانند سود های قابل توجهی را برای حداقل شرط ها به ارمغان آورند، قانون احتمالات بیان می کند که آنها در بردارنده ی شیوه ای مطمئن برای افزایش برد های شما نبوده و در طولانی مدت، سرمایه ی شما را از بین می برند.

در اینجا، این نکته شرح داده شده است که هرگونه شرط بندی در بازی کراپس بایستی با درک جامعی از امتیازات میزبان انجام شود.

به عنوان مثال، یکی از استراتژی های محبوب  شرط بندی در بازی کراپس، The Iron Cross است که در آن، یکی از بازیکنان بر روی پنج، شش و هشت، شرط Field bet و Place bets می گذارد تا هرگونه نتیجه ی ممکن، به غیر از هفت را پوشش دهد. این مورد در آغاز دیدگاهی بسیار جذاب به نظر می رسد، چرا که برای هر بار انداختن تاس، احتمال برد برابر با ۸۳٫۳۴٪ دارد.

با این وجود، با توجه به این مورد که همه چیز را در هفت (محتمل ترین نتیجه ی فردی) باخته و شروط متفاوت را نیز باهم ترکیب می کند، دارای امتیاز میزبان ۳٫۸۷% بوده و بنابراین، سود مورد انتظار شما را، بیشتر از سایر شرط های دارای احتمال برد کمتر، کاهش می دهد.

در نهایت، تحت هر شرایطی از افتادن در دام خواندن الگوهایی که وجود ندارند اجتناب کنید. این مورد کاملا عادی است که بازیکنان کرپس پس از مشاهده ی چندبار برد یکی از افراد، هیجان زده شده و اجازه می دهند که این امر بر تصمیم گیری های آنها تاثیر بگذارد (به عنوان مثال بیان می کنند که چون فرد در ده بار پرتاب تاس، عدد هفت را نیاورده است، احتمال کمتری دارد که در پرتاب بعدی خود این کار را انجام دهد).

این نکته را به خاطر داشته باشید که در پرتاب تاس توسط هر فرد دیگر، شانس آوردن هر عدد مشخص تغییر نمی کند. صرفنظر از اینکه فرد در ۱۰ پرتاب آخر خود، ۱۰ بار عدد هفت را آورده و یا این عدد برای او نیامده است، احتمال آوردن عدد هفت در پرتاب بعدی همواره ۱۶٫۶۶% می باشد.

به همین دلیل، بایستی از استراتژی های شرط بندی کرپس، همانند Three Point Molly آگاه باشید. این موارد می توانند از بردهای پیاپی یک فرد سود ببرند. شانس ها و احتمالات همواره مستقل از تاس های قبلی تیرانداز عمل می کنند. این امر بدان معناست که اهمیت دادن بیش از حد به آنها می تواند موجب از دست دادن مقدار زیادی پول در مدت زمان کوتاهی شود.

ترفندهای برد و قوانین بازی کرپس

بازی کرپس به احتمال زیاد پرطرفدارترین تاس بازی در تمام جهان است. بازی کرپس با لایه بندی انواع احتمالات نتیجه دو تاس شش طرفه برخلاف بسیاری از بازی‌های شانسی، به استراتژی و مهارت نیاز دارد. با خواندن این پست از ایران شرط بندی که به آموزش ترفندهای برد و قوانین بازی کرپس اختصاص یافته می‌توانید با این مهارت‌ها آشنا شوید.

بازی کرپس یک بازی شرط بندی تاس انداختن است که برای برنده شدن در آن به شانس و کمی مهارت نیاز است. کرپس از چین به دنیا معرفی شده و حالا به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ کازینوییدر تمام دنیا تبدیل شده است. برای شناخت قوانین بازی کرپس، روش انجام آن و ترفندهای بازی کرپس برای افزایش شانس برنده شدن این مطلب از ایران شرط بندی را دنبال کنید.

قوانین بازی کرپس به نحوی است که نتیجه بعضی از تاس‌ها باعث می‌شود بازی به مرحله دوم برسد. این ویژگی باعث می‌شود برخلاف بسیاری از بازی‌های تاس، استراتژی و برنامه‌ریزی نقش مهمی در کرپس داشته باشد.

بازی کرپس با دو تاس ۶ طرفه انجام می‌شود.

میز کرپس لایه‌های مختلفی دارد که شرط ها روی آنها با قرار دادن پول یا ژتون انجام می‌شود.

بعضی از این لایه‌ها فقط به نتیجه یک تاس اختصاص دارند و بعضی دیگر برای شرط بندی روی نتیجه کلی دست کاربرد دارند.

در کازینوهای واقعی گروهی از بازیگردان‌ها یا دیلرها پای میز کرپس می‌ایستند و بازی را هدایت می‌کنند.

در نسخه‌های آنلاین قوانین بازی کرپس و نحوه شرط بندی فرقی با کازینوهای واقعی ندارد.

اصطلاحات رایج در بازی کرپس

اصطلاحات بازی کرپس برای اشاره به موقعیت‌ها و نتیجه تاس‌ها کاربرد شده‌اند

برای انجام این بازی در کنار یادگیری قوانین بازی کرپس، لازم است اسلنگ یا اصطلاحات عامیانه خودش را در هر منطقه‌ای را هم یاد بگیرید

بعضی از اصطلاحات کرپس که تقریبا همه جا کاربرد دارند به موقعیت‌های اصلی نتیجه تاس‌ها اشاره دارند:

  • کرپس: به نتیجه ۲، ۳ یا ۱۲ در جمع دو تاس کرپس می‌گویند. کرپس شدن تاس‌ها به معنای باخت شوتر و بازیکنانی است که روی پس لاین شرط بسته‌اند
  • نیچرال: نتیجه ۷ یا ۱۱ نیچرال است و به معنای بردن شوتر و باختن بازیکنانی است که روی کرپس یا دنت پس لاین شرط بسته باشند
  • پوینت: نتیجه‌های ۴، ۵، ۶، ۸، ۹ و ۱۰ به اصطلاح پوینت هستند و منجر به تغییر فاز بازی و ارزش تاس‌ها می‌شود. فقط بازیکنانی که روی لایه پلیس شرط ببندند در این نقطه برنده بازی می‌شوند

بعضی از اصطلاحات کرپس به لایه‌های شرط بندی که روی میز دیده می‌شوند اشاره دارند.

لایه های شرط بندی بازی کرپس

لایه‌های اصلی بازی کرپس شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پس لاین: اگر جمع تاس‌های شوتر ۷ یا ۱۱ بشود برنده می‌شود و آنهایی که روی برد او شرط ببندند یعنی شرط خود روی پس لاین قرار بدهند جایزه می‌برند
  • دنت پس لاین: اگر جمع تاس‌ها ۱۲، ۳ یا ۲ بشود، شوتر و بازیکنانی که روی او شرط بسته‌اند باخته و طرف مقابل، یعنی بازیکنانی که علیه شوتر شرط بسته‌اند و شرط خود را روی خط دنت پس لاین قرار داده باشند شرط بندی را می‌برند
  • پلیس: اگر حاصل جمع دو تاس ۱۰، ۹، ۸، ۶، ۵ یا ۴ بشود بازی به مرحله بعدی وارد می‌شود. در این مرحله اگر دوباره جمع تاس‌ها به یکی از همین عددها برسد، شوتر برنده می‌شود و در هر حالت دیگری می‌بازد. بازیکنانی که روی لایه پلیس ژتون بگذارند و شرط ببندند، با پوینت شدن مجموع تاس‌ها فورا برنده می‌شوند
  • فیلد: وقتی مجموع تاس‌ها ۱۲، ۱۱، ۱۰، ۹، ۴، ۳ و ۲ بشود بازیکنانی که روی این لایه شرط بسته باشند برنده می‌شوند
  • ۶ و ۸ بزرگ: همان طور که از نام آن می‌توانید حدس بزنید، وقتی مجموع دو تاس به ۶ یا ۸ برسد، شرط‌های روی این لایه برنده می‌شوند

برای ورود به بهترین سایت انفجار آنلاین با واریز مستقیم ریالی روی لینک زیر کلیک کنید

قوانین بازی کرپس

همان طور که در بخش‌های قبل توضیح دادیم، وقتی جمع تاس‌ها یکی از دو حالت نیچرال و کرپس باشد، نتیجه شرط بندی مستقیما مشخص می‌شود.

به این فاز از بازی کرپس کام آوت (Come Out) گفته می‌شود.

در فاز کام آوت بازیکنان روی دو خط پس لاین و دنت پس لاین شرط بندی می‌کنند. آنهایی که پیشبینی می‌کنند جمع تاس‌ها نیچرال می‌شود، ژتون خود را روی پس لاین قرار می‌دهند.

در مقابل، آنهایی که پیشبینی می‌کنند مجموع تاس‌ها کرپس باشد، روی دنت پس لاین شرط می‌بندند.

اگر جمع تاس‌ها پوینت باشد، بازی یک دور ادامه پیدا می‌کند و وارد فاز پوینت می‌شود.

در این فاز اگر جمع تاس‌ها نیچرال یا کرپس بشود، در هر دو حالت شوتر و بازیکنان پس‌ لاین بازنده بازی خواهند شد. در مقابل، اگر دوباره جمع تاس‌ها پوینت بشود آنها برنده می‌شوند و بازیکنانی که روی دنت پس لاین ژتون گذاشته باشند بازنده می‌شوند.

اما تمام شرط بندی‌های بازی کرپس به این دو فاز محدود نمی‌شوند.

در لایه‌های دیگر بازی کرپس بازیکنان روی نتیجه دو تاس شرط می‌بندند و کاری به نتیجه دست یا کام آوت شدن یا پوینت شدن بازی ندارند.

برای مثال یکی از لایه‌های محبوب شرط بندی در کرپس به «۶ و ۸  بزرگ» معروف است. بازیکنانی که روی این بخش ژتون خود را قرار می‌دهند با جمع تاس‌های ۶ یا ۸ برنده می‌شوند.

یکی دیگر از بخش‌های میز کرپس که بازیکنان با شرط بستن روی آن پس از فقط یک بار تاس ریختن برنده می‌شوند لایه فیلد است.  لایه دیگر شرط بندی مطابق قوانین بازی کرپس به عنوان پلیس (Place) شناخته می‌شود. بازیکنانی که روی این لایه شرط بندی می‌کنند با پوینت شدن مجموع تاس‌ها برنده می‌شوند شرط هایی که روی این لایه باشند با مجموع تاس‌های ۱۲، ۱۱، ۱۰، ۹، ۴، ۳ و ۲ برنده می‌شوند.

روش بازی کرپس

حالا که با قوانین بازی کرپس آشنا شدید، برویم سراغ آموزش روش بازی کرپس

  • همان طور که پیشتر اشاره در بازی کرپس یک بازیکن وظیفه پرتاب تاس را انجام می‌دهد و با بقیه بازیکنان روی نتیجه احتمالی تاس‌ها شرط بندی می‌کنند
  • بعد از هر بار برنده یا بازنده شدن شوتر در یک دست بازی کرپس، بازیکن بعدی شوتر می‌شود و تاس پرتاب می‌کند
  • در کازینو واقعی این فرایند تشریفات خاصی دارد و تاس‌ها حتما باید یک بار به دیوار خورده و به روی میز برگردند
  • در کازینو آنلاین تاس‌ها با الگوریتم‌های تولید اعداد اتفاقی ظاهر می‌شوند
  • در هر دور بازی کاربرانی که می‌خواهند در شرط بندی دست شرکت کنند می‌توانند روی کرپس یا نیچرال شرط ببندند
  • این شرط بندی ضریب بالاتری از شرط بندی‌ روی لایه‌هایی دارد که با معلوم شدن تاس نتیجه آنها مشخص می‌شود
  • بازیکنانی که می‌خواهند روی نتیجه یک بار تاس ریختن شرط ببندند، می‌توانند با انتخاب لایه‌های ۶ و ۸ بزرگ،‌ فیلد و پلیس بازی کنند
  • ضریب این شرط ها کمتر است اما سرعت نتیجه گرفتن بالاتری دارند

الگوریتم بازی کرپس

الگوریتم بازی کرپس با استفاده از تولیدگرهای اعداد اتفاقی ایجاد می‌شود.

این الگوریتم جایگزین کامپیوتری تاس انداختن است و از طریق آن درست مثل تاس انداختن، دو عدد اتفاقی بین ۱ تا ۶ نمایش داده می‌شود.

در کازینوهای آنلاین برنامه‌های تولیدگر اعداد اتفاقی همراه با نمایش اعداد، شناسه‌های دیجیتال مثل هش‌  تولید می‌کنند که قابلیت پیگیری اتفاقی بودن و منصفانه بودن تاس‌ها را به کاربران می‌دهند.

هیچ الگوریتم قابل پیشبینی یا هک کردنی در بازی کرپس آنلاین یا بازی‌های شانسی و اتفاقی دیگر وجود ندارد چرا که اصلا این برنامه‌ها برای اینکه امکان این کار وجود نداشته باشد طراحی می‌شوند.

ترفندهای بازی کرپس برای افزایش شانس برنده شدن

برای رسیدن به برد در این بازی، لازم است در کنار یادگیری قوانین بازی کرپس، با ترفند برد در آن نیز آشنا باشید.

اگر احتمال نتیجه حاصل از جمع دو تاس ۶ طرفه را در بارها پرتاب تاس محاسبه کنید، عدد ۷ بیشترین احتمال را دارد. این عدد در کنار عدد ۱۱ در بازی کرپس به اصطلاح نیچرال محسوب می‌شود و شوتر و بازیکنانی که روی پس لاین شرط ببندند برنده دست می‌شوند.

در مقابل برای برنده شدن دنت پس لاین باید مجموع دو تاس اعداد ۱۲، ۳ یا ۲ باشند. این نتیجه‌ها کمترین احتمال در پرتاب دو تاس ۶ طرفه را دارند.

شرط بستن روی لایه‌های فیلد، پلیس و ۶ و ۸ هشت بزرگ سریع‌تر از شرط بستن روی پس لاین و دنت پس لاین نتیجه می‌دهد.

مجموع اعدادی که در این لایه‌های بازی کرپس قرار می‌گیرند شانس بیشتری برای نقش بستن روی صفحه یا میز دارند و ضریب برد و شرط بندی آنها کمتر است.

با این حساب اگر به دنبال ترفندی برای افزایش شانس برد در یک بار انداختن تاس در بازی کرپس باشید، شرط بندی روی لایه‌های فیلد و پلیس تا حد زیادی امن‌تر است.

در بازی کرپس ۶ و ۸ جزو اعدادی هستند که به اصطلاح پوینت شناخته می‌شوند. اگر شوتر یکی از این اعداد را بیاورد نه برنده و نه بازنده شده است و باید یک بار دیگر تاس بریزد.

اما بازیکنانی که روی ۶ و ۸ بزرگ شرط ببندند با یک بار تاس ریختن در صورتی که مجموع دو تاس ۶ یا ۸ بشود برنده شرط بندی می‌شوند. اگر مجموع تاس‌ها هر عدد دیگری باشد آنها شرط خود را می‌بازند.

بازی کرپس محبوب‌ترین تاس‌بازی در دنیا محسوب می‌شود که به خاطر امکان شرط بندی روی انواع نتایج احتمالی دو تاس ۶ طرفه دامنه انتخاب گسترده‌ای در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

شانس عامل اصلی و تعیین کننده در بازی کرپس است و قوانین بازی کرپس به بازیکنان اجازه می‌دهند روی نتیجه‌های مختلف حاصل جمع دو تاس که کاملا اتفاقی هستند شرط بندی کنند.

اما بازی کرپس برخلاف بازی سیک بو که یک نوع دیگر تاس‌بازی با اصالت چینی است، به خاطر داشتن لایه‌های متعدد شرط بندی فقط یک بازی شانسی نیست و استراتژی هم نقش مهمی در آن دارد.

تعداد بازیکنان در بازی کرپس می‌تواند تا ۲۰ نفر باشد که فقط یکی از آنها یعنی شوتر تاس پرتاب می‌کند.

استراتژی های طلایی در بازی کرپس

در حالی کـه این درست اسـت کـه بردهای شـما همیشه یک تاس دورتر اسـت، craps یک بازی اسـت کـه با مجموعه‌اي پیچیده از شرط بندی همراه اسـت کـه برنده نخواهید شد مگر این کـه نحوه بازی کردن را بدانید.استفاده از استراتژی مناسب برای برنده شدن در ورزش بازی شبیه لوتو خیلی بد نیست – بلکه در مورد نحوه عملکرد بازی اسـت.

قوانین کسل کننده هستند، میدانم. متأسفانه، اگر ندانید بازی چگونه کار می کند، هیچ راهی وجود ندارد کـه بتوانید بـه یک بازیکن خوب تبدیل شوید.برای کمک بـه شـما برای شروع، من یک صفحه قوانین برای شـما راه اندازی کردم تا یاد بگیرید چگونه بازی کرپ را یاد بگیرید.

همراه با قوانین بازی، ان مقاله بـه شـما نکات استراتژی مفیدی در مورد مدیریت سرمایه و توصیه هاي‌ عملی در مورد نحوه محدود کردن ضررهای خود می‌دهد.

نکته کلیدی برای بدست آوردن شانس هاي‌ بیشتر برای برنده شدن هنگام بازی کردن این اسـت کـه بدانید چه شرط هایي می توانید انجام دهید و از چه شرط هایي باید اجتناب کنید.

اگر میخواهید مطمئن شوید کـه بهترین شانس‌ها را برای برنده شدن در بازی‌هاي‌ تلخ بـه دست می‌آورید، باید شرط‌هاي‌ Pass / Don’t Pass یا Come / Don’t Come را انتخاب کنید.

انتخاب هر یک از چهار شرط ذکر شده در بالا، مزیت خانه را بـه 1.40٪ کاهش می‌دهد. این بهترین چیزی اسـت کـه می توانید در کرپ بـه دست آورید، بـه خصوص اگر ان رابا تخمگذار یا شانس گرفتن ترکیب کنید تا از درصد مزیت حتی بیشتر بکاهید.

از آنجایی کـه انتخاب فقط شرط‌هاي‌ Pass / Don’t Pass and Come / Don’t Come بسیار کسل‌کننده خواهد بود، میخواهم چند نکته استراتژی مزخرف بیشتر در رابطه با شرط بندی ‌هایي کـه میتوانید روی انها پول بگذارید، بـه شـما ارائه دهم.

استراتژی بازی کرپس

این چهار، همراه با مواردی کـه قبلا ذکر کردم، تنها شرط‌هایي هستند کـه ارزش پول شـما را دارند. هرکسی کـه با اصول استراتژی بهینه craps آشنا باشد می داند کـه سایر شرط‌ها با شرایط بدتر و برتری خانه بالاتر همراه هستند.

بـه خاطر داشته باشید کـه وقتی میگویم «لبه خانه بالاتر»؛ منظورم این اسـت کـه وقتی یکی از شرط بندی ‌هاي‌ دیگر را انتخاب میکنید، شانس کمی برای برنده شدن دارید.

شرط بندی هایی مانند Hard-Way 4 و Hard-Way 10 دارای امتیاز 11 درصدی هستند. چرا هرگز بـه جای شرط بندی بسیار مطلوب‌تر Pass / Don’t Pass و Come / Don’t Come این‌ها را انتخاب میکنید؟

۱۰ استراتژی ۱۰۰ میلیونی در بازی کرپس | رایگان و معرفی سایت برتر

دفعه بعد کـه یک میز مزخرف را در کازینو زنده مورد علاقه خود بـه صورت آنلاین باز کردید، قبل از شروع بازی بـه آنچه کـه مردم روی ان شرط بندی می کنند نگاهی بیندازید.

ببینید چه تعداد از بازیکنان بـه این نکات استراتژی بداخلاقی کـه من بـه شـما گفتم پایبند نیستند و شمارش کنید کـه چه تعداد از کسانی کـه شرط بندی‌هاي‌ پردرآمد را امتحان می کنند در نهایت با شکست مواجه میشوند.

استراتژی نکات تلخ

تنها راهی کـه بازیکنان و دلالان با تجربه بـه شـما احترام میگذارند این اسـت کـه بـه آن ها نشان دهید کـه این اصل را می دانید و هنگام بازی مزخرف بـه این شرط‌هاي‌ مطمئن پایبند باشید.

لبه خانه کم، شرط Pass را بـه محبوب ترین شرط در بازی تبدیل می کند. با برتری خانه 1.41 درصد، همیشه برنده میشوید، مگر این کـه تیرانداز پس از زدن امتیاز، 2؛ 3؛ 2 یا 7 را بزند.

شرط Come بـه همان اندازه محبوب اسـت و بـه شـما امکان می‌دهد هر بار کـه شـما یا تیرانداز پس از انجام شرط بیایید، 7 یا 11 را زدید، برنده شوید. شرط Come را تنها زمانی میبازید کـه شـما یا تیرانداز بـه 2؛3؛12 ضربه بزنید.

اگر دوست ندارید با اکثریت بازیکنان بنشینید، می توانید “در مقابل” دیگران نیز بازی کنید و تبدیل بـه چیزی شوید کـه طبق معمول بـه عنوان یک شرط بندی اشتباه شناخته می شود.

در حالی کـه بهترین‌هایي کـه در بالا توضیح داده شد، ان‌هایي هستند کـه استراتژی بهینه برای برنده شدن در کرپس‌ها پیشنهاد میشود، بازی دارای تعداد زیادی از شرط‌هاي‌ دیگر با لبه‌هاي‌ خانه متفاوت اسـت.

برای کمک بـه درک شرط‌هایي کـه باید از ان‌ها اجتناب کنید و شرط‌هایي کـه باید بـه ان‌ها بروید، در این جا جدولی با تمام اطلاعاتی کـه برای انتخاب مناسب نیاز دارید وجوددارد.

نکات استراتژی ضروری برای بازی های Craps شما

هنگام درنظر گرفتن میزان شرط بندی برای شکست دادن یک کازینو در craps، همچنین باید درنظر بگیرید کـه چه مقدار پول در سرمایه قابل مصرف شـما وجوددارد.اگر سرمایه شـما محدود اسـت «و من تقریبا مطمئن هستم کـه اینطور اسـت»؛ باید مقداری را کـه روی lay فشار می دهید یا شانس قرار دادن را محدود کنید، مگر این کـه بخواهید پس از یک رول بد از بازی خارج شوید.

اگر با یک سرمایه بزرگ بـه میز می‌آیید، باید از بهترین شرط بازی استفاده کنید و از فشار دادن حداکثر مقدار مجاز طبق قانون جدول نترسید.هر جدول با مجموعه قوانین و محدودیت هاي‌ متفاوتی همراه اسـت. مطمئن شوید کـه از فروشنده بپرسید کـه آیا تمام اطلاعات مورد نیاز روی میز موجود نیست.

اگر بـه دنبال فعالیت بیشتر روی میز هستید، باید بـه هر قیمتی از بیشتر شرط بندی‌ها دوری کنید و بـه شرط‌هاي‌ Place و Lay پایبند باشید.

مانند همه ی بازی‌ های قمار، کلید شکست دادن یک کازینو در craps این اسـت کـه در حالی کـه جلوتر هستید، کنار بروید.باید بدانید چه زمانی توقف کنید و استراحت کنید، برنده هاي‌ خودرا نقد کنید و میز را ترک کنید. اگر بـه بازی کردن ادامه دهید، بردهای خودرا بـه خطر می‌اندزید – و این را نمی‌خواهید.

5 / 5. 48

⚡️ ممکن است علاقه مند باشید

👇 دیدگاه شما در مورد چگونه در بازی کرپس تاس بیندازیم؟ استراتژی بازی Craps چیست؟

© تمام حقوق برای وب سایت انفجار آنلاین محفوظ میباشد.