بارگذاری تصویر...

پس از اینکه بریتنی اسپیرز در اوایل این هفته ویدئوهایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن با لباس زیر او با چاقو می رقصید، از پلیس خواسته شد تا وضعیت خانه او را بررسی کنند.

اسپیرز ویدئویی از خود در حال رقصیدن با چاقو به اشتراک گذاشت. این خواننده اوایل این هفته با پست‌های اینستاگرامش زنگ خطر را برانگیخت و پلیس اکنون تأیید کرده‌ که پس از تماس فردی که می‌خواست ناشناس بماند، خانه او را چک کرده اند، اما افسران تأیید کردند که فرد ناشناس با این خواننده ۴۱ ساله رابطه داشته‌ و فقط یک “طرفدار” نبوده است.

کاپیتان دین ورثی از دفتر کلانتری شهرستان ونتورا به ستون صفحه شش روزنامه نیویورک پست گفت که گروهبانی که در طول سال ها با حوادث متعدد مربوط به اسپیرز سروکار داشته در این تماس حضور داشته است.

وی افزود: یکی از نزدیکان بریتنی ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی را دیده بود که در آن او در حال رقصیدن و چرخش با چاقوهایی در دست است و آنها واقعاً نگران سلامت روان او بودند. پلیس از طریق اینترکام با تیم امنیتی خانه اسپیرز در تاوزند اوکس کالیفرنیا صحبت کرد و به آنها گفتند که خواننده Gimme More “خوب” است و “هیچ چیزی در جریان نیست”.

پلیس گفت: آنها نمی خواستند به افسر اجازه دهند تا او را ببیند. او بعداً دوباره در اینستاگرام ظاهر شد و از طرفدارانش خواست که نگران او نباشند، علیرغم استفاده از بانداژ پس از اولین رقص چاقویش، اصرار داشت که وسایل ساختگی هستند و او فقط از اجرای شکیرا در جوایز موسیقی ویدیوی MTV) (VMA الهام می‌گرفت.

اوایل این ماه او در یک ویدیوی جدید رقص با چاقو نوشت: “می دانم که با آخرین پست همه را ترساندم، اما اینها چاقوهای جعلی هستند که تیم من از فروشگاه Hand Prop در لس آنجلس کرایه کرده است. “اینها چاقوهای واقعی نیستند. هیچ کس نیازی به نگرانی یا تماس با پلیس ندارد. من سعی می کنم از یکی از خوانندگان مورد علاقه ام شکیرا تقلید کنم … اجرایی که از آن الهام گرفته ام!!!

“به سلامتی ما دخترهای بدی که از کنار گذاشتن مرزها و ریسک کردن نمی ترسیم [اموجی های نقاشی ناخن] sic)” (TMZ گزارش کرده است که مسئولین بریتنی تحت سرپرستی جنجالی 13 ساله او لیستی از توصیه ها را پس از پایان آن تهیه کرده اند، با یک نکته این است که چاقوها را از او دور نگه دارند.

این منبع گفت: “منابع به ما گفته اند که بریتنی چاقوها را نوعی محافظت می بیند… و به ما گفته شد که او آنها را در اطراف خانه اش از جمله اتاق خوابش نگه می دارد.”

 

رقص چاقو بریتنی اسپیرز

آزادی خلاقانه یا مشکل حاد روان؟

پس از اینکه این خواننده ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که نشان می دهد او در حال رقصیدن با چاقو است، مقامات به خانه بریتنی اسپیرز ستاره پاپ در جنوب کالیفرنیا فراخوانده شدند تا وضعیت سلامتی او را بررسی کنند.

کاپیتان دین ورثی، کاپیتان کلانتر شهرستان ونتورا، به سی‌ان‌ان گفت، یکی از نزدیکان اسپیرز، مقامات را «واقعاً نگران سلامت او» خواند.

ورثی گفت: “برخی استدلال می کنند که او آزادی خلاقانه خود را بیان می کند، و برخی ممکن است استدلال کنند که این خطرناک است و یک مشکل ایمنی یا نگرانی در مورد سلامت روان او وجود دارد.”

یکی از نزدیکان اسپیرز با CNN برای اظهار نظر با نماینده اسپیرز تماس گرفته است. به گفته ورثی، تماس اولیه از دستیار اسپیرز، که مقامات نامی از او نمی‌برند، با تیم ارزیابی سلامت روانی اداره پلیس لس‌آنجلس بود که سپس تماس را به کلانتری ارجاع داد. ورثی گفت که کلانتر گروهبانی را که “در طول سالیان متمادی با خانم اسپیرز تماس های قبلی داشته” و با این خواننده رابطه بیشتری داشته است به خانه این ستاره در تاوزند اوکس کالیفرنیا اعزام کرد تا وضعیت سلامتی او را بررسی کند.

ورثی گفت که گروهبان به خانه اسپیرز رسید و یکی از اعضای تیم امنیتی اسپیرز از طریق یک دستگاه مخابره داخل ساختمان با او تماس گرفت. ورثی گفت، گروهبان “بر اساس اطلاعاتی که [اسپیرز] ممکن است دچار یک بحران سلامت روانی بالقوه یا در خطر آسیب رساندن به خود باشد، توضیح داد که در آنجا بوده است.”

برای ورود به بهترین سایت پوکر آنلاین با واریز مستقیم ریالی روی لینک زیر کلیک کنید

رئیس حراست این خواننده به گروهبان گفت که او با اسپیرز است، هیچ تهدیدی برای امنیت او وجود ندارد و خواننده نمی‌خواهد پلیس ها وارد ملک او شوند.

ورثی گفت که وکیل اسپیرز همچنین با گروهبان تماس گرفت، “توضیح داد که او به تازگی با خواننده صحبت کرده است” و “به او اطمینان داد که هیچ مشکلی با خانم اسپیرز از نظر روحی، جسمی یا غیره وجود ندارد.”

روز دوشنبه، اسپیرز ویدئویی از خود در حال رقصیدن با دو چاقوی فلزی آشپزخانه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او بعداً این پست را با این عنوان به روز کرد: “امروز شروع کردم به بازی انفجار در آشپزخانه با چاقوها”، بعداً اضافه کرد: “نگران نباشید آنها چاقوهای واقعی نیستند!!! هالووین نزدیک است!”

ورثی پس از دریافت اطمینان از دو طرف مستقل مبنی بر اینکه اسپیرز در خطر نیست، گفت که گروهبان محل اقامت اسپیرز را ترک کرد.

در ژانویه، اسپیرز مورد بررسی سلامتی دیگری قرار گرفت، زمانی که او گفت “تماس های تلفنی شوخی” باعث شد پلیس به خانه اش مراجعه کند.

این خواننده در آن زمان یادداشتی در توییتر منتشر کرد که در آن به بازدید پلیس پرداخت و گفت: “من طرفدارانم را دوست دارم، اما این بار همه چیز کمی زیاده‌ روی شد و حریم خصوصی من مورد تجاوز قرار گرفت.”

اسپیرز در ادامه تصریح کرد که پلیس هرگز وارد خانه او نشد و به محض ورود آنها به سرعت متوجه شدند که مشکلی وجود ندارد و بلافاصله آنجا را ترک کردند.

این خواننده ابراز تاسف کرد که این حادثه احساس “نفس و قلدری” را در او ایجاد کرد و او “یک بار دیگر در فضایی ناعادلانه توسط رسانه ها به تصویر کشیده شد.”

او نوشت: «در این مدت از زندگی ام، واقعاً امیدوارم مردم و طرفدارانم که بسیار به آنها اهمیت می‌دهم، بتوانند به حریم خصوصی من احترام بگذارند. گروهبان جیسون کارول از دفتر کلانتر شهرستان ونتورا در بیانیه ای ایمیلی به سی ان ان در ژانویه تایید کرد که پس از حذف اکانت اینستاگرام اسپیرز، این اداره “تماس های تعدادی از طرفداران نگران دریافت کرده است”.

یک منبع نزدیک به این ستاره روز پنجشنبه به NBC News گفت که پلیس پس از ابراز نگرانی طرفداران در مورد این کلیپ از اسپیرز بازدید کرد.

این منبع به پخش کننده شبکه شریک اسکای نیوز در ایالات متحده گفت که حال این خواننده سمی “خوب” است. آنها افزودند: “این واکنش ها بیش از حد است. او همچنان آزادی خود را ابراز می کرد.”

اسپیرز در پست اینستاگرامی این ویدیو که اوایل این هفته منتشر کرد، نوشت: “امروز شروع کردم به بازی در آشپزخانه با چاقوها!!! نگران نباشید آنها چاقوهای واقعی نیستند!!! هالووین نزدیک است!!!”

او یک کلیپ رقص دیگر را در روز جمعه به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که به سادگی از شکیرا کپی می کند، کسی که اوایل این ماه در جریان اجرای جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی با چاقو می رقصید.

این اولین باری نیست که طرفداران از پلیس می خواهند که اسپیرز را بررسی کند. در ژانویه، آنها پس از حذف حساب اینستاگرام اسپیرز، زنگ خطر را به صدا درآوردند.

در آن زمان، اسپیرز گفت که طرفدارانش را دوست دارد و آنها را می‌ستاید “اما این بار همه چیز کمی زیاده‌ روی شد”. او نوشت: «پلیس هرگز وارد خانه من نشد و هنگامی که به در خانه من آمدند، به سرعت متوجه شدند (sic) مشکلی وجود ندارد و بلافاصله آنجا را ترک کردند. من احساس می کردم که وقتی این حادثه به رسانه‌ها اعلام شد، مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتم و بار دیگر در فضایی ضعیف و ناعادلانه توسط رسانه‌ها به تصویر کشیده می‌شدم.»

اسپیرز بعداً گفت که به طور موقت پلتفرم رسانه های اجتماعی را ترک کرد زیرا مردم ویدیوهای رقص او را مسخره می کردند. آخرین اتفاق چند هفته پس از آن رخ می دهد که سام اصغری، 29 ساله، درخواست طلاق از این خواننده را ارائه کرد. اسپیرز به 42 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام گفت که “کمی شوکه شده” اما قصد توضیح این جدایی را نداشت و آن را “به هیچکس ربطی ندارد” نامید.

آنها در ژوئن 2022 با هم ازدواج کردند، همان سالی که محافظه کاری بحث برانگیز اسپیرز – توافقی قانونی که از سال 2008 زندگی او را کنترل می کرد – به پایان رسید و او را مسئول دارایی اش کرد که 60 میلیون دلار (حدود 45 میلیون پوند) تخمین زده می شد.

مشکلات سلامت روان بریتنی اسپیرز

مشکلات بریتنی اسپیرز با سلامت روان و مسائل رایجی که به افول او و همچنین محافظه کاری او کمک کرده است، به تازگی مورد بررسی قرار گرفته اند.

اطلاعاتی در مورد نگرانی‌های سلامت فعلی بریتنی اسپیرز توسط یک منبع داخلی نزدیک به مجله People در مصاحبه‌ ای پیشین آشکار شده است. به گفته او در آن زمان، “بریتنی [به طور فزاینده ای] نامنظم عمل می کرد و اطرافیان او بیشتر نگران شده بودند.”

ناگفته نماند که خواننده “اغلب تمام شب را بیدار بود” و در طول روز با عصبانیت زیاد می خوابید. در بسیاری از مواقع، «همه امیدوار بودند که بریتنی بتواند قبل از بدتر شدن اوضاع، متقاعد شود که به دنبال درمان باشد، اما می‌دانستند که این کار آسان نخواهد بود. او چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است و به طور فزاینده ای مبارز بوده است.»

بریتنی اسپیرز چه بیماری روانی دارد؟

مشکلات روانی بریتنی اسپیرز در اوج شهرت آغاز شد، جایی که او به دنبال یک فروپاشی روانی مجبور به مراقبت های روانی اضطراری شد. در آن زمان مداخله‌ای نیز برای رسیدگی به مشکلات او برنامه‌ریزی شد، و به گفته TMZ، اسپیرز قبل از اینکه این طرح اتفاق بیفتد، “تا حدودی” از این طرح آگاه شد و در نتیجه طرح لغو شد. این اتفاق علی‌رغم وجود نگرانی‌های غالب در مورد سلامت روانی و تمایلات خودکشی او رخ داد.

در آن زمان، یک منبع نزدیک به این ستاره پاپ حتی برای رفع ترس آنها از امنیت او جلو آمد و به رسانه ها گفت: “من نگران این هستم که صبح از خواب بیدار شوم و احساس کنم قرار است یک تماس تلفنی وحشتناک دریافت کنم.”

گذشته بریتنی اسپیرز با ترومای درمان نشده: به گفته TMZ، “[بریتنی اسپیرز] ترومای درمان نشده باورنکردنی دارد که با کمک درمانگران و متخصصان می توان او را در مکان بسیار بهتری قرار داد.”

خود این خواننده، اندکی پس از پایان دوره 13 ساله‌اش، به وضعیت فعلی مدیریت سلامت روانش پرداخت. در آن زمان او به اینستاگرام روی آورد و توضیح داد که “هیچ تیم مدیریتی” و “تیم پزشکی” ندارد.

او همچنین اضافه کرد: “من پروزاک را برای افسردگی مصرف می کنم و همین !!! من آدم فوق العاده خسته کننده ای هستم!!! من را ناامید می کند که بدانم هر خبرگزاری هر یک از اینها را می گوید !!! این بدتر از یک شوخی بی رحمانه است، زیرا مردم واقعاً این چیزها را باور می کنند و به نظر می رسد تمام تلاش های من برای بهتر شدن با روتین کوچک دعا و درمانم، وقتی مردم می توانند چیزهایی را بیان کنند که به طرز باورنکردنی اشتباه است، اهمیتی ندارد.»

سام و بریتنی در ژوئن 2022 در یک عروسی صمیمی اما مجلل و پر ستاره در کالیفرنیا با هم ازدواج کردند. با این حال، اندکی پس از آن طرفداران خواننده شروع به کشف سرنخ هایی کردند که او هنوز بیمار روانی است. بسیاری حدس می زدند که او توسط شوهرش مورد آزار جسمی قرار می گیرد، در حالی که برخی دیگر اشاره می کردند که او به دلیل ویدیوهای مکرر و عجیب اینستاگرامش در یک مرکز بهداشت روان نگهداری می شود.

پسران جدا شده اسپیرز، شان و جیدن، که پسران او از همسر سابقش کوین فدرلاین هستند، گفتند که تنها در صورتی با این هنرمند آشتی خواهند کرد که او به دنبال مراقبت های روانی باشد.

سام اصغری قصد داشت برای همسر بیمارش بریتنی اسپیرز مداخله پزشکی کند. گزارشی که اوایل سال جاری توسط TMZ منتشر شد ادعا کرد که افراد نزدیک به اسپیرز به همراه همسرش مداخله پزشکی برای او برنامه ریزی کرده اند.

روز چهارشنبه چندین رسانه گزارش دادند که اسپیرز و اصغری در حال جدایی هستند. از یک منبع موثق به گوش رسید که این جدایی به دلیل اتهام خیانت این خواننده به همسرش است.

اصغری با تایید گزارش‌های جدایی آن‌ها، ۱۴ ماه پس از ازدواج با اسپیرز رسما درخواست طلاق داد و به «اختلافات آشتی‌ ناپذیر» اشاره کرد. اصغری در مدارک طلاق ثبت شده، تاریخ جدایی آنها را 7 تیرماه ذکر کرده است.

5 / 5. 71

⚡️ ممکن است علاقه مند باشید

👇 دیدگاه شما در مورد پس از انتشار ویدیوی رقصیدن بریتنی اسپیرز با چاقو، پلیس منزل او را چک کرد چیست؟

© تمام حقوق برای وب سایت انفجار آنلاین محفوظ میباشد.